برگزاری کارگاه ارتباطات سازمانی مؤثر (ویژه مدیران و معاونین مجتمعهای ولایت)
به همت معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی مجتمعهای ولایت، کارگاه ارتباطات سازمانی مؤثر ویژه معاونین و مدیران شاغل در این مجتمعها برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مجتمعهای ولایت، در هر سازمانی ارتباط خوب مابین پرسنل می تواند پیش برنده کارها باشد. از سوی دیگر عدم وجود ارتباط موثر مابین کارکنان می تواند باعث به وجود آمدن اصطکاک در محیط کار و کند شدن روند پیشرفت کارها گردد. به همین منظور و با هدف کمک به برقراری ارتباطات سازمانی کارآمد، سازنده و هدفمند در تعاملات درون و برون سازمانی، معاونت برنامهریزی و نظارت راهبردی اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی ارتباطات سازمانی مؤثر نمود.
در این کارگاه ۱۸۰ دقیقه ای که در دو جلسه و با حضور ۳۰ نفر از معاونین و مدیران در محل سالن کنفرانس مجتمع ولایت برگزار شد، مدیران سایر مجتمع های کشور نیز به صورت ویدئو کنفرانس آخرین شیوههای ارتباط موثر سازمانی را فرا گرفتند.
دکتر مصطفی جهانگیر (عضو هیئت علمی گروه فناوری اطلاعات سلامت و قائم مقام ریاست علوم پزشکی وارستگان) مدرس این کارگاه، بالا بردن انگیزه کارکنان و افزایش مهارتهای مدیریتی را دو نتیجه مهم ارتباطات موثر سازمانی دانست که می تواند سبب بالا رفتن راندمان کاری و در نهایت تحقق اهداف سازمانی گردد.
وی با تشریح انواع ارتباط (سلطه گرانه،قاطعانه و منفعلانه) مهم ترین عناصر یک ارتباط مؤثر سازمانی را ۶ عامل گوش دادن مؤثر، همدلی مؤثر، پرسشگری مؤثر، بازخورد مؤثر، گفتار مؤثر و درک مؤثر ذکر نمود.
برگزاری دورههای آموزشی ضمن خدمت ویژه سطوح مختلف کارکنان در مجتمعهای ولایت، با هدف آشنایی بیشتر آنها و خدمت موثر به مخاطبین به صورت منظم در هر سال برگزار میگردد.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.